۱۹ تیر ۱۳۸۹

خر بزرگ

تصميم گرفتم مث اين جانوراي دوجنسي بشم
اسمشونو يادم نمياد
بسه مث اين موحودات طفيلي اويزون اين و اون بشم ك توروخدا كمك كنيد تا من با مشكلاتم كنار بيام و احساس اررامش كنم
بسه اينقد دنبال محبت بدوم
مسخره است به خدا
به قول يكي از بچه ها بنده رو بايد تو دست خرا دسته بندي كرد
كارم از خر بودن گذشته
طرف ديروز زيرابمو ميزده و مچشو گرفتم
و امروز مياد معذرت خواهي و حرفاشو به كل تغيير ميده و تازه واسم يه ماگ كادو ميخره
منم كه خر
دهنمو ميبندم و ميگم باشه فكر كن من خرم
مگه نيستم؟
خيليم خرم
بدتر از اون چيزي كه فكرشو كنيد
يه سري توجيهات مسخره هم واسه خودم دارم تا مثلا بگم نه من خيليم ميفهمم
واقعا مرده شور منو ببرن با اين طرز تفكر و اعتقادات
گور پدر من
ترجيح ميدم يه كار ديگه هم پيدا كنم كه بعد ازظهرمو پر كنه و فقط مث جنازه بتونم بخوابم
فك كنم حالم خيلي بده ولي مهم نيس
من ميتونم از پس خودم بر بيام


۲ نظر:

سلمان گفت...

بهشون میگن "هرمافرودیت"
:دی

amoo bahram گفت...

nafahmidam- gharar bood avaz beshi.
khoob beshi - naa omid nabashi .
badtar shodi ke !
tohin ham behesh ezafe shod .
to goli .