۱۹ مرداد ۱۳۸۹

دختره كه رفته شعبه من به جاي من،دو روز بعد گال گرفت و دوهفته است خونه است
نفر بعدي جايگزين روز دوم سركار رفتن دم شعبه تصادف وحشتناك كرد
يا جدم تنده يا سيدم يا اون شعبه هم عاشق منه...

پي اس:دختره از اين شعبه گال گرفته چون بر طبق خبرهاي رسيده  چند نفر از مشترياي اين شعبه گال داشتن
از روزي كه اين خبرو شنيديم هممون خارش گرفتيم
امروز كه من اينقدر موهام و صورتموخاروندم زنگ زدم به همكارم ميگم فكر كنم منم گرفتم ميگه خر نشو الكي فكر ميكني
گفتم احتمالا من به جاي گال شپش گرفتم
چند دقيقه بعد ديدم كل بچه هاي اين شعبه ميگن كلشون و به خصوص دماغشون ميخاره
احتمالا ما شپش كرديم!!!!

پي اس:مشتري هاي اون شعبه با ديدن جاي خالي من هنگ ميكنن
چندتاشون ميخان بيان اينجا منو ببينن و چند نفري كه منو اينجا ديدن كلي خوشحال شدن
يكي از مشتري هاي اينجا بهم گفت شما خيلي خوش برخورد هستين تازه اومدين؟ميگم اره ميگه تورو خدا همينجا بمونيدا
ولي هنوز سختمه هر روز
بعضي وقتا كه ميرم شعبه خودمون اينگار رفتم خونه اينقدر ارامش دارم اونجا
اينقدر رييس و معاونمون تحويلم ميگيرن اينقدر اونجا رو دوس دارم و اينجا عذاب ميكشم
فكر كن مني كه توي  شعبه خودمون صداي خنده و شوخي و داد و فريادم بلند بود و هي ريسم دعوام ميكرد كه ارومتر دختر
اينجا اينقدر اروم و كم حرفم كه همكارام ميگن تو هميشه اينقدر ساكتي؟
سخته لامصب

۳ نظر:

Unknown گفت...

بچه که بودم یه مدت بود به بینی مبارک حساس بودم، هر کس رو می‌دیدم مال خودش رو می‌خارونه، واسه‌ی منم خارش می‌گرفت...
بعد همه واسه‌م دست می‌گرفتن.
چقدر خاله‌م اذیتم می‌کرد سر این قضیه...

بانو، شما هم ایشالا فقط دچار توهم شدی.

عمو بهرام گفت...

سلام عمو
الان که مینویسم به شدت چشمم میخاره .
حالا خدا کنه خارش فقط همین نقاط رو در نظر بگیره .
اگر باسن مبارک بخاره که رسمن ...
من کلن آدم بشو نیستم - خودم گفتم که تو زحمت نکشی دیگه !

ايوب گفت...

از كي تا حالا با عزراييل ارتباط داري و رو نكردي