۸ تیر ۱۳۸۹

ناهار خورون

فكر نمكينم هيچكي مث من احمق باشه ها كه از ساعت 7 صبح تا 2 بعد ازظهر يكسره جلوي كامپيوتر و در حال كار با اون باشه و بعد وقتي ميرسه خونه قبل از روشن كردن پنكه دكمه پاور رو بزنه و ناهارشو جلوي كامپيوتر بخوره .....

پي اس:هي به اين مامان جانم ميگم اينقدر به من گير نده عقده اي ميشم گوش نميده ديگه!!!!
از بس كه، وقتي هست استرس ميگيرم كه الان باز دادش در مياد كه وقتي نيس از خواب و خوراكم ميزنم تا با خيال راحت واسه خودم بچرخم!!!!!
يه دفه داشتم جلوي كامپيوتر غذا ميخوردم ظرف برگشت .و توي كيبردم يه عالمه پلو رفت!!!

پي اس:به يه ادم چشم و دل پاك (با اشاره به تيكه محمدرضا شريفي نيا در فيلم شيدا)براي چك كردن نمرات درس هايمان نيازمنديم
اين سايت كوفتي دانشگاهمون نميدونم چرا خيلي وقته وا نميشه
و البته اميد نداريم حتي وقتي باز شد بشه نمراتو ديد چون اينقدر بدجنس شدن تا وام رفاه وشهريه رو تسويه نكرده باشي نمره نشونت نميدن!!
حالا اين وسط من نميدونم 400 تومن بدهكارم يا 500 تومن طلبكار!!!!!
400 تومن تقسيط شهريه كردم و بعد 500 تومن وامي كه ترم پيش درخواست كرده بودمو الان ريختن
حالا نميدونم اتوماتيك حساب صاف ميشه يا نه؟
واجدين شرايط اعلام امادگي كنند لطفا!!!!!

پي اس:اسكناس 10 هزار تومنيو ديدين؟
اينقذه بي ريخته
شبيه كاهوهه
فردا عكسشو ميزارم واستون

۵ نظر:

سلمان گفت...

برچسبت واقعا راست میگه!

متاسفانه بنده چشم و دل و... پاک نیستم :پی

Unknown گفت...

منم با سلمان موافقم :دی
هر چند واسه این که به طرف فشار بیاد، همیشه تیکه‌ی من به جای "مثل بچه‌ی آدم"، "مثل انسان متمدن" بوده و هست...
اون احمق بودن هم که ای بابا! چهار-پنج سال پیش متنی رو برای یکی از بزرگترین گروه‌های یاهو فرستادم تحت عنوان "اعتیاد تحت وب" سر از روزنامه با چند تیکه اضافه شده درآورد، ولی خوب اسمی از من نبود...
اینی که تو می‌گی، پیش کارایی که من می‌کنم و خیلی‌های دیگه رو دیدم. خیلی هم خوبه، یعنی عالیه...

نسرین گفت...

سلام مرجان جونم خوبی؟
خونه جدیدت مبارک ، خانم مهندس بلاخره فارق التحصیل شدی؟بهت تبریک می گم
هییییییییییی من که این ترم تر زدم خیر سرم شاگرد اول بودم ولی سر این ماجرای عشقی و عاشقی اگه معدلم 15 نشه شانس اوردم
راستی یه توصیه بهداشتی :در نگام کار با کامی جون حتما ضد افتاب بزن نورش واسه پوست صورتت ضرر داره

عمو بهرام گفت...

سلام عمو
بعد دو روز کلی خندیدم از کارات !
میدونی که من همیشه چشم و دل پاکم ..!

عمو بهرام گفت...

سلام عمو
بعد دو روز کلی خندیدم از کارات !
میدونی که من همیشه چشم و دل پاکم ..!