۱۷ مهر ۱۳۸۹

بستني اب شده

بستني ميخورم
هوا سرده
ميزارم بستني يه كم اب بشه
بستني اب شده بيشتر دوس دارم
بعد مدتها دارم به وبلاگم ادرس جديد اضافه ميكنم و توي ذهنم جمله ميچينم كه نصفشون تا الان يادم رفته
رفتم بيرون يه سري كار بكنم
بعد مدتها پياده راه رفتم دلم ميخواست تا نصفه شب راه برم و مردمو نگاه كنم
وقتي ميام خونه كسي توي خيابون نيست و صبحم كه همه خوابن
اينگار دورم از اين مردم
يادم مياد كفش ميخام ولي حال ندارم برم دنبالش
بستنيم اب شده
عاشق بستني اب شده ام
فكر ميكنم به هيچ چيز خاص
اين ديونه بازيهام بعد مدتها منو شبيه قديمم كرد
شدم ادم اهني

۵ نظر:

آنا گفت...

منم بستنی آب شده بیشتر دوست دارم

ايوب گفت...

خوش به حالت

عمو بهرام گفت...

آدم آهنیا بستنی دوس دارن ؟ جهته اطلاع پرسیدما.
سلام جیجل . من عاشقه این ولاتتون هستم . چه شبی بود
یکی میگفت هروقت آپ کردم بدون کسی نداشتم باهاش حرف بزنم
اما اگر آپ نکردم بدون یه جا تخلیه شدم .
فقط خاستم بگم . خودت زحمت بکش ربطشو پیدا کن .
به یاده قدیم . یا حق .. .. ..

عمو بهرام گفت...

دوستتان میداریم

عمو بهرام/زرشک گفت...

زرشکه ما آپ شد .
اگر اجازه لینک میدی آخر کامنتت بزار لینک .
کلن معرفتت منو جذب کرده . جذاب .