۱۴ آبان ۱۳۸۹

گربه ها خوبن؟

1- همانا هدف ما از خلقت رييس هاي كودن،عوضي،اشغال،دهاتي،پشت كوهي،تازه به دوران رسيده،نفهم ازمودن مقدار صبر و خويشتن داري شماست و همچنين مقدار زيادي چزاندن و زجر دادن و جز جييگر زدن شما و لذت بردن ماست.باشد كه رستگار شويد.بيلاخ.
ايه نميدونم چندم ِ كتاب زندگي كوفتي من

2-تازگي ها خنده هامون چقدر خالي و تهي شده،قهقهه ميزني و بلند ميخندي ووقتي كه تموم ميشه غمگينتري

3-مث اينكه قراره يا استخدام بشيم يا بيرونمون كنن

4-داداشم به من ميگه صدات مث دختر ترشيده هاي كله قزي شده و سن ازدواج 21 تا 25 هستش و من تا اخر امسال فرصت دارم كه ترشيده نشم
شوهر سراغ نداريد؟؟؟؟به خدا من خيلي باكمالاتم هاااااااااااااااااااااااااااا

۱ نظر:

عمو بهرام گفت...

2زاریم کجه . گربه ها خوبن یعنی چی ؟
. خندیدم . کلی
. والا من که تازگیها الکی هم نمیخندم
. انقدر وام ندادی به من که اخراجتون کردن
. انگار داداشت تو این مملکت نیس . نفسش از جا گرم بلند میشه